Troll Kampsport

Troll kampsport har holdt på siden 1997 og er av Norges ledende klubber med ca 330 medaljer i NM og høyere og mer enn 300 medlemmer.

Vi tilbyr vi et høykvalitets treningstilbud som bidrar til bedre: sosialisering, motorikk og empati. Vi legger også vekt på at barna lærer gode manerer, har det moro på trening og får bedre selvfølelse og selvtillit samt økt fokuseringsevne. Treningen består av karate-/ju jitsuteknikker, selvforsvar, lek, disiplin, og respekt for seg selv/hverandre. Tilbudet er en time pr. uke. Man kan enten velge å trene karate eller ju jitsu.

I og med at karate-/ju jitsutrening er ukjent for noen, kan eleven uforpliktende prøve de to første timene gratis.

Treningsavgiften er kr 300 pr måned. Avgiften inkluderer alt dvs. klubbavgift, treningsavgift, forsikring (Norges Kampsportforbund/Norges Idrettsforbund) og gradering. Ved bestått gradering får man stripe/belte. Mer informasjon om dette senere.

Vi ønsker å gjøre det enkelt for foreldre, derfor:

• ingen dugnad (kakebaking, loppemarked, hallvakt, loddsalg, møter, kjøring til andre steder, etc.)
  • ingen krav om kjøp av utstyr (drakt). Vi trener barbeint i vanlige treningsklær
  • ingen beskjeder må gis til oss om barnet kommer på trening eller ei

Karatetreningen er tirsdager kl 1800-1900

Ju jitsustreningen er torsdager kl 1700-1800