FAU

Foreldrerådet velger et arbeidsutvalg (FAU) som vanligvis består av foreldrekontakter. FAU behandler saker på vegne av foreldrerådet. Arbeidsutvalget innstiller to representanter og to vararepresentanter til driftsstyret.

De foresatte til elevene i hver gruppe velger to foreldrerepresentanter som blant annet skal samarbeide med lærerne og være kontaktledd mellom de foresatte og foreldrerådets arbeidsutvalg. Foreldrekontakter deltar på FAU-møter og samarbeider tett med skolen og kontaktlærere om arbeids-og læringsmiljø. FAU er foreldrenes representanter overfor skolen.

FAU-representanter 2023-2024

Oslo kommunale foreldreutvalg (KFU)

• KFU er foreldrenes arbeidsutvalg på kommunalt nivå.
  • Hensikten er å koordinere skolenes behov og ønsker i kommunen, og å drive opplæring og erfaringsutveksling.
  • Oslo KFU holder en rekke kurs, seminarer og møter som FAU-ledere, nestledere og foreldre har muligheten til å delta på.
  • Les mer om Oslo KFU

Styret

Leder

Katrine Øyvåg

Nestleder

Hege Skalleberg Gjerde

Økonomiansvarlig

Therese Andersen

Møteplan

Alle møtene er kl 17.30- 19.30 i personalrommet på skolen.

Neste møter er:

Tirsdag 14.03.2024